úterý 8. dubna 2014

Malá mořská víla? Srdeční záležitost!

Ahoj, to jsem zase já.
Rozhodla jsem se, napsat sem něco o mé snad první viděné pohádce od Disneyho. Znamenala pro mě už od dětství strašně moc, byla to prostě moje pohádka. :)
Ještě radši mám tu původní verzi od pana Andersena, protože u Disneyho končí až příliš krásně. Zase Disney u mě má obrovský plus - realizace mořských lidí a písničky od pana Menkena. Písničky se neohrají a mořský svět si budu asi už navždycky představovat jako lidi s ploutvemi. Přijde mi to naprosto skvělé! :D

Někde jsem četla přesný článek o tom, proč se hlavní postavy jmenují Ariel a Erik. Podle teorie z článku se tak jmenují proto, že každý člověk, která má ve jméně písmeno R, má v sobě něco dobrého. Ať už je to cokoliv. A proč je Ariel zrovna zrzavá? Toť otázka! Podle další teorie jsou Arieliny vlasy rudé z jednoho prostého důvodu - kvůli Máří Magdaléně, i ona prý byla políbena ohněm. :) Nevím, co je na tom přímé pravdy, ale tyhle důvody se mi doopravdy líbily.

Napadlo mě udělat na Malou mořskou vílu udělat můj první cover a možná i tutoriál na makeup či vlasy. Ještě si to musím pořádně promyslet a hlavně si sehnat něco, na co vůbec chci natáčet. :D

Pro vás, co jste četli celý můj krátký článek tu mám tématickou písničku. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat