sobota 26. dubna 2014

Jak šel čas 1. - Ariel

Zavedu takový menší seriálek - většinou o Disney Princeznách, ty se vyvíjejí nejvíc a jsou čím dál populárnější. Pro první díl jsem si vybrala Ariel.

První z Arieliných "looků". Když byla ještě mořská víla jak v duši tak na těle, vypadala takto, ať už ve filmu nebo v seriálu. Jak na to? Nahoru něco fialového dolů něco zeleného. A je to. :) Popř. nějaké doplňky jako mušličky, rybičky...

Ariel jako jedna z prvních (ne-li první) zavedla DIY :D Jak na to? Kus plachty, prostěradla, čehokoli, hlavně to omotej kvalitním lanem! :D Doplňky nejsou potřeba, leda tak mořská chaluha do vlasů.



Na večeři s Erikem už Ariel přišla v nových šatech. Takto byla znázorňována mnoho let. Já osobně s tím moc nesouhlasím, podle mě je růžová k červeným vlasům velká chyba... Jak na to? Růžová, růžová a zase růžová. Do vlasů třpytivou sponku, do uší náušnice stejného stylu.

Ariel výletovala v "obyčejných" modročerných šatech, které jí podle mě moc slušely. Povšimněte si mašle. :) Jak na to? Černá, modrá, bílá. Černé lodičky nutnost! Popř. přidejte i mašličku. :)

Tyto šaty jsou dost opomíjené a mě to celkem dost rozčiluje, protože podle mě jí slušely nejvíc ze všeho. Čistě stříbrné kouzelné šaty. Jak na to? Stříbro na všem, jak jinak!

Ať žijí novomanželé! Svatební šaty moc popisovat nebudu, jsou až příliš pohádkové. :)

Takto je znázorňovaná Arielka nyní. Tato barva je ta pravá ořechová ;) Jak na to? Tyrkys/zelená/mořsky modrá. Mušličky do uší. :)

obrázky jsou stažené z Google

Žádné komentáře:

Okomentovat