sobota 25. října 2014

Once Upon a Time - co myslíte?

Tákže,
seriál OUAT se mi moc líbil. Především první série. Ta byla supr. Musím však přiznat, že začátek druhé mi přišel dost... jak bych to řekla? Bez koření? Prostě jen tak vařili z vody, něco tam chybělo a začalo mě to asi po 12ti dílech dost nudit. Když jsem však slyšela o tomto...


Přiznávám se, neodolala jsem. Frozen miluju, je to víceméně moje nejoblíbenější pohádka od Disneyho (zatím) a prostě...probůh! Vždyť to nemá chybu! :D Nad OUAT jsem se slitovala a řekla si, že jim dám ještě jednu šanci. A myslím, že jsem udělala dobře.

Taky se přiznám, že jsem se toho dost bála už když jsem viděla obsazení. Nejvíc asi toho, jaká bude Elsa, Georgina Haigh se mi nejdřív vůbec nelíbila a neuměla jsem si ji v roli mé nejmilovanější postavě (po Tygříkovi) docela dobře představit. Anna mi přišla už na fotce dokonalá, skvělá je i v seriálu. Jinak týpek, co hraje Hanse je prostě Hans a Kristoff je Kristoff. Kluky vybrali správně.

Když jsem viděla fotky z natáčení, řekla jsem si :"PROBOHA, PROČ?". Začátku seriálu jsem se vážně začala bát, Elsa se mi líbila míň a míň. Však ale, první díl jsem přece jen shlédla. A víte co? Líbilo se mi to a další týden jsem se dívala na další. Sice jsem se dozvěděla pár překvapivých informací, jako třeba že Zlá královna chce být hodná a Rampelníkovi umřel syn, který je otec Henryho... to ale přežiju.

Hlavní ovšem je, že celkově příběh není slátanina o ničem. Zatím sice arendellští královští rodiče působí jako ti nejhroší rodiče na světě, ale tak dobrý - působili tak i v pohádce. :D

Myslím, že nyní opravdu stojí za to sledovat OUAT. Sice odmítám sledovat předchozí díly, ale myslím, že mi to asi nijak neublíží, třeba se k tomu jednou odhodlám.

Abych uvedla i nějakou tu novinku - tvůrci prohlásili, že 8. epizoda by měla být DVOUHODINOVÁ! Myslím, že se máme na co těšit. Já se aspoň těším... :D

Žádné komentáře:

Okomentovat