pátek 24. října 2014

Další z dlouhých pauz aneb když lenost zakročí

Opět jsem tady, i když už tolik nezářím jako v září. Mým největším problémem jsou nyní různé nemoce, co mě trápí už pěknou dobu. Tudíž - snad se budu blogu více věnovat teď a nebudu líný čuně jako předtím. Plánuju už děěěěěěěěěěěěěěěěsně dlouhou dobu napsat plno článků, udělat cover, nakreslit další obrázky a co z toho? Prd. Mám plno nápadů, ale jsem děsně líná je uskutečnit. Tudíž - kecám! Mým největším problémem není žádná stupidní nemoc, která mě sužuje (a zužuje), ale moje lenost! Došlo nyní k náhlému odhalení, prosím o dramatickou hudbu...

Chci se do blogování opravdu obout, začít se tomu fakt věnovat a né jako teď, plácat páté přes deváté. Kdybych jen nebyla tak líná! :D Když se k tomu budu mít, napíšu plno článků, nápadů mám dost, teď jen dostat ten psací kopanec.

Tady máte ode mě Púánka. 

Žádné komentáře:

Okomentovat