úterý 22. prosince 2015

Star Wars : The Force Awakens - Rey (Skywalker?) moje pohádková verze

Po delší době můžu doufám říct, že mám čas na kreslení. Sice mi to brzy skončí (zkouškové období, musím se se učit), ale než mi skončí sladká prokrastinační doba budu se věnovat i lecčemu takovému. V pátek jsem konečně viděla Star Wars : Síla se probouzí a byla jsem neuvěřitelně nadšená. Na to, jak jsem se toho trochu bála to naprosto předčilo všechna má očekávání a nemůžu se dočkat dalších dílů. Star Wars miluji od svého naprosto útlého dětství. Je to film, který můžete vidět vždy. Když je vám smutno, když jste veselí, když jste nemocní, když máte volné odpoledne... Drahé polovičky to většinou oceňují.

Jinak jsem si dnes dala menší rychlovku v podobě Rey v mém pohádkovém stylu. A jak se líbilo nové SW vám?

Je to screenshot z mého instagramového účtu (originální fotka se mi bůhví proč smazala). Jinak pro případ jistého zájmu sem vložím svůj přímý odkaz na svůj instagram. RADIE.BECKY


Žádné komentáře:

Okomentovat